vrijdag 31 augustus 2012

personal update 1

 Mijn naam is Katrijn (wat je misschien al merkte). Op school volg ik de richting economie-wiskunde. Maar daar wil ik eigenlijk niets mee doen. Mijn passie blijft geschiedenis vooral de eerste - en tweede wereldoorlog, wat misschien wel wat raar klinkt maar jah. Waarschijnlijk willen jullie wel weten wat mijn interesses zijn dus hier komen ze. Sinds ik jungle by night zien optreden ben ik helemaal weg van hun. Het is niet het bepaalde genre waar een tiener denk ik naar luistert maar ik vind ze geweldig.                                           

Mijn favoriete tv-programma is Downton Abbey (een Britse kostuum drama reeks die zich afspeelt van 1912-1920), de serie werkt verslavend!


Zo dit was een personal update als je meer van dit soort artikelen wil hebben moet je zeker een comment nalaten!


xxxKatrijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten